WelCoMe 2 My WorLd

rama oghe tane pulut, ambo soghe tane padi, rama oghe kaghe di laut, ambo soghe kaghe di hati,

Tentang @ku

My photo
Sg Petani, Kedah in Peace, Malaysia
I am simple person.luv 2 make joke.a good listener & quite good at solving other people problem but not mine.uhuhu.

Thursday, August 20, 2009

ku sabar tapi ku bengang!!

cibai,lahanat,duri dlm daging,****************** n many more..huh puas ati aku wat dosa maki org..aku mulakan aku punye entry tanpa salam sbb aku mmg terlalu bengang utk ucapkan sejahtera ke atas org skrg ni.klu ikutkan zaman aku sekolah dulu yg penuh dgn nafsu remaja mmg dah lama dah aku cepuk mamat tu.peduli ape aku org kata dia besar dari aku ke ape."menang kalah bertumbuk blkg kire yg pntg lepaskan pukulan kat dia n jgn berundur,tapi lawan atas nama keadilan bukan penindasan atau menunjuk"(tok guru hamdi- tok guru silat pesaka aku yg plg aku hormati)..perlukah aku gunakan kekerasan skrg ni?xpe..Allah itu Maha Adil..juz think positif firdaus...awak nak berubahkan?berubahlah demi kebaikan org sekeliling awak

0 comments:

Post a Comment

 

blog kengkawanku

Term of Use

1. This blog may not contain any nudity or adult material and prohibited to any of those people out there that trying to share some of it wit me.
2. This blog maybe contain some of word that may not be suitable for "budak kecik n bwh umur".
3. Read at your own risk. Kena tgkap dgn pakcik ISA or kena masuk rncgn blogger(rtm), eden tak tahuuuu..

Firdaus MS's blog Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal