WelCoMe 2 My WorLd

rama oghe tane pulut, ambo soghe tane padi, rama oghe kaghe di laut, ambo soghe kaghe di hati,

Tentang @ku

My photo
Sg Petani, Kedah in Peace, Malaysia
I am simple person.luv 2 make joke.a good listener & quite good at solving other people problem but not mine.uhuhu.

Friday, August 21, 2009

Pegorbanan Ramadhan


Betul kata org..Ramadhan memang disambut dgn pengorbanan.tapi akan dibayarkan dgn kemenangan di syawal..1 ramadhan aku terima ape yg tlh terjadi.1 ramadhan ku menelan segala tohmahan.1 ramadhan aku semat dlm dada segala ucapan serong trhdpku dgn azaman utk berubah.Ya Allah berikan aku kekuatan utk berubah wlupun aku keseorgn disini.Ingatkan aku kpd Ibu Bapaku,ingatkan aku akan halal dan haram,ingatkan aku akan syurgaMu Ya Allah.Ku perlukan kekuatan..berikanlah smgt kpdku utk mghadapi hari2 mendtg.dekatkan lah hatiku kpdMu utk aku berubah menjadi yg terbaik utk kawan2ku,utk keluargaku,utk isteriku akan dtg.amin.....Terawih mlm pertama sgguh bererti bgku dan menjadi saksi tertumpahnye airmata kesyukuran atas segala taufik dan hidayah Mu Ya Allah.Permudahkanlah urusanku dan permurahkanlah rezekiku Ya Allah.Mak Abah,akan ku peluk kamu berdua bersama selempang ungu yg akan tersemat didadaku di masa akan dtg.aku janji.

0 comments:

Post a Comment

 

blog kengkawanku

Term of Use

1. This blog may not contain any nudity or adult material and prohibited to any of those people out there that trying to share some of it wit me.
2. This blog maybe contain some of word that may not be suitable for "budak kecik n bwh umur".
3. Read at your own risk. Kena tgkap dgn pakcik ISA or kena masuk rncgn blogger(rtm), eden tak tahuuuu..

Firdaus MS's blog Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal